Podání podnětu (stížnosti, petice) k obsahové stránce pořadu nebo programu
3. Pojmenování (název) životní situace
Podání podnětu (stížnosti, petice) k obsahové stránce pořadu nebo programu
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním podnětu se všemi požadovanými náležitostmi dle bodu 06.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Obraťte se na Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Provozovatel, v případě reklamy její zpracovatel, šiřitel nebo zadavatel.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Podnět je možné zaslat prostřednictvím elektronického formuláře nebo datové schránky (ID DS: 2fjadja).
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.